Kui palju lasta end mõjutada kriitikast ja kommentaaridest?

5 vastuseid

  1. Mina loen alati teiste hinnanguid, kuid väga kriitiliselt. Nimelt selle sama “tagasiside” kohta oli mul kohe tunne, et üks asi on tuska valmistanud ja seetõttu on kõik muu ka nõme ja häirib iga väike asi. Hotelliveebis olen ka näinud hinnanguid kus on kritiseeritud seda kuidas prügiauto hommikul käis või keegi koridoris karjus. Sellised asjad on minu jaoks mõttetud, mis see lahendus oleks? Külastajatele kõrvatropid juhuks kui neid peaks helid häirima? Olen ka ise ööbinud hotellitoas mille vaade oli pmst paar puud, restorani aknad ja prügikastid. Mis teha, kõigil ei saagi merevaade olla, läksime hoopis mere äärde jalutama. Ühel korral ärkasin selle peale et kellegi lapsed jooksid mööda koridori edasi tagasi, aga hotell selles ju ometi süüdi pole.

    like(2) dislike(0)
  2. Millegi pärast antakse rohkem negatiivseid kommentaare. Positiivsed üldjuhul puuduvad. Minu arust tasub kommentaarid alati läbi lugeda ja kõrvataha panna aga üldjuhul nendest lähtuda ei saa. Niipalju kui on inimesi on ka erinevaid arvamusi. Seega tuleb kõike ise kogeda. Elamusi Teile!

    like(3) dislike(0)
    • Ahjaa tahtsin tänada kirja autorit. Hästi kirjutatud artikkel. Ehk paneb rohkem mõtlema.

      like(4) dislike(0)
  3. Mina loen harva teiste kommentaare, pigem vaatan pilte ja kui koht okei tundub, siis mulle käib küll. Teiste hinnangud on tihti jube madalad, sest kui üks asi oli valesti, siis perfektsionistide jaoks on kõik ära rikutud. Tihti on hinnangu pealkiri stiilis “ainus hea asi oli hommikusöök”, samas muud nagu ka viga ei olnud, lihtsalt on vaja vinguda ja iriseda. Ise püüan hindeid pannes pigem heale keskenduda (nt sõbralikud töötajad, enamvähem normaalne tuba, esmapilgul puhas, soodne hind), sest noh, jamasid ikka ju juhtub ja ühe karvakese pärast vannis ei tasu veel kogu hotellile halba hinnangut anda. Ka kõige kehvem hotellihurtsik saab minult hea hinnangu, kui seal on vann ja korralik hommikusöök :)

    like(3) dislike(0)
  4. Seetõttu mulle meeldib nt Booking.com või Tripadvisor – ma vaatan keskmist hinnet ja ka seda, mitme vastuse pealt see kokku on arvutatud. Kui ikka keskmine hinne on 9,3 ja vastanuid on 2489, siis tõenäosus, et tegu on okei kohaga, kasvab. Pange tähele – kasvab, mitte pole garanteeritud. Ja muidugi terve mõistus on ka abiks kommentaare lugedes. Puhkemaja Otepää kandis – keskmine hinne oli 9,3 26 vastaja pealt – aga keegi polnud maininud hiiri, kes külmade algusega sinna majja peitu tahtsid tulla ja mu magamistuppa jalutasid – no või siis et köögis ei olnud ahju ja LCD telekat ka ei olnud. Et sõime siis pliidil tehtud toitu ja lugesime raamatuid- omanikud olid väga toredad ja sõbralikud. Kokkuvõttes oli tore puhkus – sest ma tean, et kui oleks tahtnud mingit ekstra-hüper-super kvaliteeti – siis oleksin pidanud maksma oluliselt rohkem kui 300 EUR.

    like(3) dislike(0)
Reklaam

Uudiskirjast saad esimesena teada!

Uudiskirjaga jõuvad Sinuni:

• Hotellide sooduspakkumised kuni -70%
• Viimase hetke pakkumised
• Põnevamad blogi postitused