Oh õudust, blogija!

7 vastuseid

  1. Mina olen kirjutajaga täiesti nõus. Alles hiljuti puutusin kokku ise ühe blogijaga, kes algselt tundus nii tore ja sõbralik, kuid mitu kirja hiljem mainis et tooteid ta tahaks ikka tasuta endale ja üldse veel peaks tegema loosimise ka ehk siis veel lisaks üks tasuta toode. Konkreetne blogija polevat harjunud, et asjad pärast talle ei jää vaid ainult prooviks saadetakse. Mina leian, et kui blogijaga võetakse ise ühendust firma poolt, siis on ilmselge, et firma soovib sõltumatut arvamust. Samas kui blogija ise nö koostööd/reklaami pakub siis peaks kasu ikka mõlema poolne olema, mitte et üks pool saab a la 200€ väärtuses kaaslasega puhata aga teine pool saab kaks nappi rida. Mina isiklikult loen küll arvustusi mida kirjutatakse ja hindan väga, kui see põhineb põhjalikul uurimustööl(sisustuse, meeleolu jne kirjeldus) ja suudab anda ka lugejatele elamuse läbi kirjutise.

    like(0) dislike(0)
    • Selles ju asi ongi, et inimesed loevad blogiarvutusi, aga pärast sellist artiklit ei saa enam kuidagi neid tõsiselt võtta. Blogija ei kirjuta sinna, et see on kinnimakstud reklaam, mul on keelatud ühtki halba asja välja tuua. Mina lugejana olen eeldanud, et tegu on objektiivse arvustusega, aga võta näpust. Võibolla oleks tõesti lahenduseks, kui blogisissekande juures on vastav märkus, nt kinnimakstud reklaam. Reklaamidesse oskan ma adekvaatselt suhtuda, ei ootagi sealt erilist tõde, aga praegu on küsimus selles, et sisuliselt kinnimakstud reklaam peidetakse pealtnäha sõltumatu arvutuse sildi taha ja see on juba otsene lugeja petmine.

      Ja jätkuvalt ma leian, et see on hotelli poolt sama ebaeetiline kui altkäemaksu andmine, sest sisulist vahet ju pole. Ma annan sulle raha/tooteid/hüvesid, et sa teeksid/kirjutaksid seda, mida mina tahan. Ja keelan?! kirjutada negatiivsetest asjadest.

      like(0) dislike(0)
  2. Mina saan ka palju kirju blogijatelt sooviga teenuseid tasuta saada. Vastan kõigile ühtemoodi: selleks et blogija saaks kirjutada ausa arvustuse, ei tohi ta seda asja tasuta saada! Kui maksad samasuguse summa, nagu teised kliendid, siis on sinu ootused teenusele on samasugused nagu teistelgi. Aga kingitud hobusele suhu ei vaadata.. Ja see kaotab kogu blogimise põhimõtte ära! Siis ei ole tegemist mitte teise samasuguse kasutaja kliendi armamusega vaid puhta reklaamiga. Kes ähvardab kirjutada negatiivset tagasisidet, hoiatan et avaldan Delfis kogu loo ära ;)

    like(1) dislike(0)
    • Olen nõus sinuga, kuid ei saa aru, mida sa mõtled, et blogimise põhimõte kaob ära? Blogireklaam on väga levinud reklaamiliik – blogija tasuks on reklaampinna eest tasuta ööbimine. Kindlasti on selline reklaam nii tellijale kui lugejale palju huvitavam lugeda, sest annab edasi isikliku emotsiooni (liigse kriitikata)

      like(0) dislike(0)
  3. Kas oled ise blogija ja kõrvetada saanud? Koostöö mõte on kasu mõlemale poolele, mitte kellegi tasuta ülalpidamine nagu blogijad kipuvad arvama

    like(2) dislike(2)
    • Ei, ma ei ole ise blogija. Sellepärast ma ei saagi aru, miks peab neid blogijaid siis üldse mängu tooma, kui eesmärgiks on ainult läbinisti positiivne artikkel. Võib ju ise kirjutada täpselt nii kiitva artikli kui vaja ja siis reklaamina avaldada. Kahtlustan, et äkki on isegi odavam. Praegu üritatakse jätta muljet objektiivsusest, aga selgub, et tegu on hoopis kinnimakstud reklaamiga.
      Ja ma olen tõesti südamest üllatunud, et seda veel nii avalikult kuulutatakse. Üks lapsesuust turundusjuht ütleb välja ja teine lapsesuu paneb mõtlematult blogisse kirja ka. Mina hotelli omanikuna laseksin sellise turundusjuhi maine kahjustamise eest ilmselt lahti, sest selline hotell pole küll kuidagi usaldusväärne ega mainekas, kes end kinnimakstud võõraste sulgedega ehib.

      like(3) dislike(1)
  4. Minu meelest on jällegi väga veider , kui turundusjuht leiab, et blogija ei tohi midagi kritiseerida. Kui hotell tahab lihtsalt mesist kiidulaulu, siis võib ju turundusjuht ise selle teksti valmis kirjutada ja raha eest lasta ajakirjas või ajalehes või kas või Delfis üllitada. Igatahes ausam. Pärast sellist juttu kaob igasugune usaldusväärsus mingite blogiarvustuste suhtes ära. Väga nõme suhtumine igatahes ja paneb imestama, et seda julgetakse veel avalikult tunnistada.

    like(4) dislike(1)
Reklaam

Uudiskirjast saad esimesena teada!

Uudiskirjaga jõuvad Sinuni:

• Hotellide sooduspakkumised kuni -70%
• Viimase hetke pakkumised
• Põnevamad blogi postitused