Uuel aastal uue hooga

17 vastuseid

  1. Meie oleme abikaasaga sattunud kolmel korral sellisesse olukorda, kus hotellis on ülebroneerimine…ja kas meie tuba on välja antud või ei saa me kokkulepitud ajal massaasi…kord oli privaatsaunaga midagi lahti ( paketis oli lubatud privaatsaun, aga kohapeal selgus et seda me siiski ei saa … mingi hotellipoolne jama )
    Sooviksin lugeda et mida minul, kui kasutajal, on õigus nõuda või saada. Ja mida hotellid, kui pakkujad, sellistes olukordades tegema peaksid / teevad ?
    Minu loogika ütleb et kui paketis on midagi lubatud ja seda kohapeal siiski pole..peaks mulle, kui maksjale ju midagi asemele pakkuma..võibolla isegi midagi paremat ?
    Hotelli ei nimeta, aga käisime kunagi perega ühes Tallinna hotellis..ja meile oli lubatud parema klassi tuba..kaasaegsema remondiga..tuppa jõudes arutasime mehega et oleme samasuguses toas kunagi ööbinud..ja siis oli see standard toa nime all..helistasime infosse et miks meid siis tavalisse tuppa pandi…infost öeldi vastu et see on ju teie enda heaks. et teil oli märgitud 2 last ja see tuba on suurem, kui kaasaegse tuba on. Noh – mina mõtlesin kyll tol hetkel et ma poleks ju siis justnimelt seda – uhkema toaga paketti võtnud, kui oleksin tahtnud ööbida mitteniiuhkes toas…

    like(1) dislike(0)
  2. Huvitav oleks lugeda erinevatest paketidest ja spaadest kuhu saab minna väikese lapsega.

    like(0) dislike(0)
  3. Eks ikka meeldib eestlastele lugeda teiste äpardustest. Nii sooviks minagi lugeda, mis apsakaid on teinud hotellitöötajad ja mida piinlikku külastajad. Selline info on üldjuhul üpriski diskreetne, kuid naljakas lugeda ja sobiks hästi meelelahutuslikuks vahepalaks Hotelliveebi leheküljele. Muidugi uutele hotellidele või uudsetele pakkumistele viskaks ka jätkuvalt silma peale.

    like(0) dislike(0)
  4. Mulle meeldiks ka rohkem vaadata külastajate poolt tehtud fotosid.Kommentaare lugeda on tore,kuigi need võivad olla eksitavad kuna maitseid on inimestel seinast seina.Ehe näide,kus klient kurtis teatavas hotellis tuppa kostuva veekohina üle ja ei soovitanud seda tuba kellelegi. Minu üks lemmiktubasid selles hotellis ja veekohin mõjub mulle väga uinutavalt:)

    like(0) dislike(0)
  5. Mina olen ka huvitatud külastatud hotellide muljetest. Huvi pakub näiteks romantikapakettide võrdlus.

    like(0) dislike(0)
  6. 1. Ootaks hotelliveebis pakutavate pakettide põhjalikumat tutvustust (nt tavainimeste külastuste põhjal).
    2. Samas võiks olla ka spetsialistide võrdlused konkreetsete väitajate kohta või hoopis väikesed konkursid, nt parim magustoit, parim saun, parim vaade, parim elamus jne.

    like(0) dislike(0)
  7. Mina sooviksin blogist kindlasti lugeda millised on kõige lapsesõbralikumad hotellid/spaad. (Olen lapsega spaase minnes kogenud halba kohtlemist, kuna julgesin küsida lastevanni (beebile ei meeldi dušš) ja paluti see dušširuumi jätta…siis tuli koristaja ja hakkas mind sõimama, et miks ma jätan selle vanni siia vedelema.) Oleks hea kui saaks lugeda reaalsetest asjadest mis kuskil on mitte ilustreeritud juttu. :)

    like(0) dislike(0)
  8. Hotelliveebi kaudu tellimisest on ka endale jäänud hea mulje. Pigem oleme kohanud suuremat vastutulelikkust kui otse broneerides. Samas võib öelda, et kui mõned üksikud (Ecoland) välja arvata, on tase Eesti öömaja pakkujate hulgas päris kõrge. Viimane ootamatu ja meeldiv üllatus (polnud küll Hotelliveebi kaudu) oli Salzburg Pärnu maantee ääres. Kuna Hotelliveeb küsib öömajadelt vahendustasu, siis kõik pakkujad ei kipu selles osalema. Seega jääb Hotelliveebis kajastatu vaid osakese Eestis pakutava öömajateenuse kajastuseks. Aga seegi on ju parem kui üldse mitte midagi. Põhimõtteliselt nõustun teiste kommenteerijatega, et ootaks uute pakettide ning hotellide tutvustusi (pildid vannitoast, mööblist, hommikusöögilauas pakutavast jne) ja kus on oht sattuda n-ö beebimaailma või väikelapsesõbralikku keskkonda. Kuna seinad on vaid kipsist, pole katkematust lapse nutust unetult veedetud öö romantikana mõeldud väljasõidul üldse meeldiv. Samas on arusaadav, et ka noor ema vajab puhkusevõimalust koos beebiga. Ja nii nad võivadki siis kõik koos beebi-dreamlandis koos olla. Ses mõttes on see teadmine ju vajalik meile kõigile. Väärtuslik on kindlasti ka kommentaar ümbrusest ja meelelahutuse võimalustest, samuti sellest, kus naabruses käib täiega ehitustöö või kust lahkus ainus süüa teha oskav kokk; kus armastavad peatuda välismaised kiimased poissmehed või kuhu kostab liiga hästi ära naabruses asuva ööklubi melu. Samavõrd oluline on teada, kus armastatakse pidada pulma- või muid pidusid. Sattuda kaheksi romantikat pidama ühe sellise keeristormi sisse kontvõõraks on tõeliselt vapustav kogemus. Kahjuks mitte positiivne. Kõik sellised kommentaarid on kindlasti suurepärane lugemisvara, mis aitavad meil kõigil omi valikuid teha. Sest alati ei ole odavus parim valik otsustamisel. Päikest!

    like(2) dislike(0)
  9. Eks ikka uued huvitavad kohad, ka väiksed ja hubased, mitte ainult suured ja tuntud. Ja liskas, et mis teeb just selle koha eriliseks. Kas mõni eriline saun või uudne protseduur. Või siis Huvitav elamus ka väljaspool külastatavat asutus (just väiksemates kohtades), eriline looduslik vaatamisväärsus, mõni huvitegevus või eriline üritus…..Nii palju huvitavaid kohti on, mida kuskilt ei leia kui ei tea just mida otsid…

    like(2) dislike(0)
  10. Sooviksin lugeda kogemusi hotellidest. Kuna oleme paar korda hotellis pakutavast beebivoodis pettunud olnud, siis sooviks ka teada, et kuidas lood on teistes hotellides :). Pildimaterjal oleks alati väga teretulnud, kuna hotelli kodulehel olevad pildid võivad olla üpris eksitavad.

    like(2) dislike(0)
  11. Mina sooviksin eelkõige olla kursis, et millised on kõige beebi/lapsesõbralikumad hotellid/spaad. Viimasel ajal olen kokku puutunud kohtadega, kus alles kohapeal olles on selgunud, et tegemist on kas täiskasvanute hotelli/spaaga. Lapsesõbralikkuse all mõtlen ma seda, et hotellis/spaas võib kõikjal lapsega viibida (ka veekeskuses), lastel on eraldi tervisesõbralik menüü olemas ning oleks igati tervitatav kui isegi mängunurk.

    Teiseks huvitaks väga see kui hotelliveeb ise anonüümselt enda voucheriga testiks erinevaid hotelle/spaasid sest siis oleks kõige vahetum ja objektiivsem tagasiside. Tihti suhtutatakse sinusse ainuüksi selle tõttu halvemini, et voucherit kasutad.

    like(3) dislike(0)
    • Väga huvitav tähelepanek seoses suhtumisega. Aga me oleme siiani hoopis vastupidist täheldanud, kuna Hotelliveebi kaudu broneerinud klient saab hiljem hotelli külastuse kohta tagasiside anda Hotelliveebi lehele, siis hotellid pigem annavad neile parema toa vms., et tagasiside tuleks positiivne. Teadupärast on võimalik Hotelliveebis lugeda teiste klientide kogemusi ennem broneerimist.

      like(5) dislike(0)
  12. Mida ootaksin kõige rohkem pakettide iseloomustusi ja reaalseid kogemusi ning soovitusi, kuhu minna ja mida võtta, et tuleks eriti magus puhkus koos kaaslasega.

    like(2) dislike(0)
  13. Mina ootan kõige enam uute pakettide ning hotellide tutvustusi, soovitavalt ikkagi reaalse kohapealse reportaažiga (pildid toast, ümbrusest, hommikusöögilauast jne). Ilupilte võib hotellide kodulehtedelt isegi vaadata, aga sooviks aimu saada, mis tase kohapeal on. Loo autor võiks minna paketti kasutama nö tavalise külastajana Hotelliveebi vautšeriga (mitte ette öelda, et oo, tulen kirjutan teist loo) ja vaadata, mis teenust pakutakse. Pakettide kommentaaridest on silma jäänud vandenõuteooriad, et vautšeriga külastajatele antakse kehvemad toad jmt, mida enda kogemus kindlasti kinnitanud ei ole, sest korduvalt oleme saanud hoopis nt sviidi standardtoa asemel jne.

    like(4) dislike(0)
Reklaam

Uudiskirjast saad esimesena teada!

Uudiskirjaga jõuvad Sinuni:

• Hotellide sooduspakkumised kuni -70%
• Viimase hetke pakkumised
• Põnevamad blogi postitused