9 nõuannet, kuidas hotellis paremini magada (1)

Kas ka sinul on raskusi hotellis magama jäämise ja hea unega? Kui vastasid küsimusele jaatavalt, on järgmised nõuanded just sulle mõeldud. Vaata, kuidas uues kohas paremini uinuda ja kosutavamat und nautida.

1.    Broneeri oma tuba hoolikalt

Kui sa tead, et müra mõjub su unele kui punane lipp härjale, vali hoolikalt tuba, mida broneerid. Küsi broneerimisel administraatorilt tuba, mis asub vaiksemas piirkonnas. Muuhulgas tuleb tähele panna, kas tuba asub eemal näiteks kohvi- ja maiustuste automaadist, liftist ning õhtul elavat muusikat mängivast restoranist. Samuti mängib siin suurt rolli see, kas tuba asub tänavaliikluse poolsel alal või siseõuel, madalamal korrusel (tavaliselt lärmakam) või kõrgemal.

2.    Summutavad kõrvatropid

Need pisikesed, kuid ülimalt kasulikud abivahendid tasuks oma reisikohvris alati kaasas hoida. Leia endale sobivaimad – korduvkasutavad või ühekordsed ja naudi seda mõnusat summutatud vaikust oma järgmise hotellikülastuse ajal.

3.    Pimendavad silmaklapid

Kui viibid hotellitoas, kus ei ole pimendavaid kardinaid, aitavad silmklapid sind hädast välja. Endale sobivaid silmavarje valides veendu, et nad sobiksid hästi sinu pea ja silmade kujuga ning et nad oleksid mõnusast pehmest materjalist (siid või puuvill) ja mugavad kanda.

Rahustav kummelitee aitab uinuda

Rahustav kummelitee aitab uinuda

4.    Rahustav jook

Üks mõnus soe ja rahustav jook enne magama minekut võib imesid teha. Teadlaste arvates aitavad paremale unele kaasa muuhulgas nii kummeli- kui palderjanijuure tee, kirsimahl kui ka klaas sooja piima. Samuti joogid, kuhu saad lisada mett. Hotellituba broneerides uuri kindlasti, kas seal oleks võimalik sooja vett keeta ja mõnusat teed teha.

5.    Tuuluta tuba

Hotellitoad võivad olla umbsed, mis ei mõju kosutavasse öö unne jäämisele positiivselt. Seetõttu on hea mõte enne magama minekut lasta värske õhk õuest tuppa. Isegi, kui sa ei viibi keset metsasid ja aasasid, vaid linnaruumis. Õhuvahetus tuleb kasuks ka siis.

6.    Toad mittesuitsetajatele

Värskema õhu kindlustamiseks ruumis uuri kindlasti ka seda, kas pakutav tuba on mittesuitsetajate oma. Eriti, kui sa ise ei suitseta. Sigaretisuitsust läbi imbunud mööbel ei ole kindlasti mitte see, mis sul paremini uinuda laseks.

7.    Telli äratusteenus

Kas sina kuulud ka nende inimeste sekka, kes tunnevad ärevust, kui peavad hommikul äratuskella peale üles ärkama? Kui jah, sea oma telefon äratusrežiimile ja telli lisaks äratusteenus hotelli administraatorilt. Sedasi ei pea sa muretsema, et äkki ei kuule hommikul oma äratuskella. Kaks äratust on ikka topelt kindlam kui üks.

Küsi oma tuppa mitut patja

Küsi oma tuppa mitut patja

8.    Küsi erineva kõrgusega patju

Uuri, kas sul oleks võimalik saada mitut erineva kõrgusega patja oma tuppa. Seda ikka selleks, et saaksid valida endale mugavama ja sobivama.

9.    Kasuta voodit vaid magamiseks

Hotellitoas on tavaliselt televiisor ja voodi ühes ruumis. Seega võib tekkida kiusatus voodist telekat vaadata. Võimalusel aga siiski väldi seda ja jäta voodi vaid magamiseks. Nii saab su keha aru, et voodilinade vahele pugedes on aeg uinuda.

 

Kui sul on mõni hea nipp või nõuanne omalt poolt lisada, jaga seda kindlasti kommentaarides!

Soovime sulle mõnusat ja kosutavat und juba järgmisel hotellikülastusel!

 

Sildid: , ,
Vaata kõiki kommentaare (1)
Reklaam

Uudiskirjast saad esimesena teada!

Uudiskirjaga jõuvad Sinuni:

• Hotellide sooduspakkumised kuni -70%
• Viimase hetke pakkumised
• Põnevamad blogi postitused