Korduma Kippuvad Küsimused

Kas hotellipaketi hinnale lisandub broneerimistasu või mõni muu tasu?
Ei, broneerimine on Hotelliveeb.ee keskkonnas tasuta.

Kuidas hotellipaketti broneerida?
Hotelliveeb.ee portaali kaudu on broneerimine väga lihtne. Valige või sisestage soovitud hotelli asukoht, saabumise kuupäev, ööbijate arv ja/või muud otsingukriteeriumid ning klikake nuppu „Otsi”. Teile kuvatakse ainult need hotellipaketid, mis on soovitud ajaperioodil saadaval (juhul kui olete otsingus saabumiskuupäeva ära märkinud) ja vastavad muudele Teie seatud kriteeriumitele. Kui olete valinud endale sobiva hotellipaketi, siis klikake nuppu „Broneeri” ning Teile kuvatakse broneeringu kinnitamise vorm. Jälgige kindlasti, et Teie telefoninumbri ja e-posti aadressi juures ei esineks vigu. Pärast kogu vajaliku teabe sisestamist ning makseviisi valikut vajutage nuppu „Jätka broneeringut”, misjärel kuvatakse Teile broneeringu ülevaade koos tühistamis- ja maksetingimustega ning palutakse broneering kinnitada. Pärast seda saadetakse Teile broneeringu kinnitus Teie poolt sisestatud e-posti aadressile.

Kuidas broneerida tuba 2 ööks, kui paketis sisaldub majutus üheks ööks?
Sellisel juhul tuleks teha kaks eraldi broneeringut järjestiku päevadeks - üks broneering saabumiskuupäevaks ja teine  sellest järgnevaks päevaks. Teise päeva broneeringu lisainfosse märkige, et Teil on broneering ka eelnevaks päevaks, siis ei ole vaja hotellis viibimise ajal tuba vahetada.

Kuidas teada saada, mis kuupäevadeks on võimalik  paketti broneerida?
Kuupäevi, mis ajaks on võimalik paketti broneerida saab vaadata kui avada paketi vaates saabumiskuupäeva kalender. Kuupäevad, mida annab valida, on pakett broneeritav ja need, mis on tähistatud ristiga on hotell või pakett välja müüdud.

Mida tähendab hind alates (nt. al. 46 eur)?
Pakettide hinnad sõltuvad konkreetsest saabumiskuupäevast. Seda, mis hind kehtib soovitud saabumiskuupäeval saab vaadata, kui avada paketi vaates saabumiskuupäeva kalender ning valides sealt sobiv kuupäev, näitab süsteem sel kuupäeval kehtivat hinda.

Kas makseviis „krediitkaardiga garanteerimine” tähendab, et paketi eest tuleb tasuda krediitkaardiga?
Ei, maksmine toimub saabumispäeval hotellis kohapeal (sularaha, deebetkaart). Krediitkaardi andmed on vaid garantiiks, et täidaksite tühistamistingimusi. Krediitkaarti debiteeritakse vaid juhul kui te ei täida tühistamistingimusi – broneerite paketi, aga ei lähe hotelli kohale ega tühista paketti ettenähtud aja jooksul.

Kuidas teenida preemiapunkte?
Preemiapunktide teenimiseks peate enne broneeringu sooritamist end Hotelliveeb.ee keskkonda sisse logima. Täpsemalt preemiapunktide kohta saate lugeda siit.

Miks on kasutajaks registreerumine kasulik?
Hoiate kokku aega – broneeringu tegemisel ei pea Te oma andmeid uuesti sisestama. Lisaks on Teil võimalik vaadata, muuta või tühistada olemasolevaid broneeringuid ning näha oma broneeringute ajalugu. Samuti teenib registreerunud kasutaja iga oma broneeringu pealt preemiapunkte, saab näha oma preemiapunktide saldot, osta preemiapunktide eest pakette ja erinevaid tooteid.

Miks on broneerimisel vajalik e-posti aadress ja telefoninumber?
E-posti aadressile saadetakse Teile broneeringu kinnitus. Telefoninumber on vajalik selleks, et hotell saaks Teiega ühendust võtta, juhul kui on vaja täpsustada broneeringu andmeid (nt hotelli saabumise aega, lisateenuste kellaaega jms).

Kas krediitkaardi andmete sisestamine on turvaline?
Võite kindel olla, et Teie krediitkaardi informatsioon saadetakse hotellile turvalisi ühendusi kasutades. Hotelliveeb.ee kasutab kõige turvalisemat „Secure Socket Layer” (SSL) tehnoloogiat. Serveri sertifikaat on Hotelliveeb.ee-le välja antud Thawte poolt. Teie tellimuse andmeid ei edastata kolmandatele isikutele, neid kasutatakse ainult hotellis.

Milliseid krediitkaarte aktsepteeritakse?
Aktsepteerime järgmisi krediitkaarte: Visa ja Master Card.

Kas ma saan valida oma toa asukohta (eelistatavat korrust, lifti lähedust jne)?
Broneerimisvormil on vastav lisainfolahter, kuhu on võimalik taolised soovid hotellile edastamiseks sisestada. Hotellitöötajad annavad oma parima, et kliendi erisoove täita. Hotelliveeb.ee ei saa aga Teie erisoovide täitmist garanteerida, kuna see sõltub vabade tubade olemasolust.

Kas ma saan pärast broneeringu eest maksmist arve?
Juhul kui Te tasute broneeringu eest pangalingi kaudu, saadetakse Teile sisestatud e-posti aadressile lisaks broneeringu kinnitusele ka arve. Valides broneeringu makseviisiks kas „krediitkaardiga garanteerimine” või „hotellis kohapeal maksmine”, saate saabumis- või lahkumispäeval arve hotellist, kuhu broneeringu tegite.

Kas hinnad sisaldavad käibemaksu?
Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu: majutus 9% ja muud teenused 20%. Hotellipakettide majutuse ja muude teenuste käibemaksu osakaalu näete arvelt.

Mul endal ei ole võimalik ostetud paketti kasutada. Kas ma saan kellegi enda eest saata?
Jah, saate küll. Kui olete kasutajana sisse loginud, siis minge „minu konto” menüüsse ning muutke broneeringu andmetes ööbijate nimed ära. Juhul kui Te ei ole registreerunud kasutaja, siis minge Hotelliveeb.ee lehel menüüsse „minu broneering”, täitke ära väljad „broneeringu number” ja „parool”“ (need andmed leiate oma broneeringu kinnituselt) ning muutke broneeringu andmetes ööbijate nimed ära.

Kas ma pean oma broneeringu kinnituse välja trükkima?
Ei, kuid soovitatav on broneeringu kinnitusega e-kiri alles hoida, et saaksite vajadusel broneeringu andmeid kontrollida.

Mis juhtub kui olen broneeringu eest tasunud ja ennem minu hotellikülastust läheb hotell pankrotti?
Teile kantakse raha tagasi! Selgitus - alati on võimalik broneerimisel valida ka kohapeal maksmise võimalus, ehk siis broneeringu eest maksate alles saabumispäeval hotellis kohapeal. Juhul aga kui olete broneerimisel hotellipaketi eest tasunud koheselt läbi e-panga, siis sellisel juhul kantakse raha teile tagasi, isegi kui hotell on pankrotti läinud või mõnel muul juhul (nt veeuputus hotellis vms). Broneeringu eest tasutud summa seisab niikaua Hotelliveeb.ee arvel, kuni on broneeritud teenus osutatud, ehk siis teisisõnu, Hotelliveeb.ee kannab raha hotellile alles peale teenuse osutamist.